Garantie
We staan er voor in dat de producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
Dit kun je lezen op de pagina Retourneren.
Als je een artikel wilt ruilen, kun je het beste telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Je kunt het product dan naar ons terugsturen. Als een eventuele bijbetaling is voldaan, kunnen wij het nieuwe artikel direct versturen. Als je nog recht hebt op een geldbedrag, zullen we dit meteen aan je overmaken.
Het aankoopbedrag wordt inclusief eventuele verzendkosten (minus eventuele kosten voor het verkoopklaar maken van het product) binnen 14 dagen teruggestort. In de praktijk gebeurt dit doorgaans binnen 2 werkdagen na ontvangst van het pakket.
Dit kun je lezen op de pagina Retourneren.
Dit verschilt per situatie. Als je een artikel wilt terugsturen omdat je het bij nader inzien toch niet wilt hebben, zijn de kosten voor het retourneren voor jou als klant. Is het artikel bijvoorbeeld defect geleverd en moet de zending terug naar ons? Dan zullen wij de kosten van het versturen vergoeden. We zullen dan ook een nieuw artikel op onze kosten naar je toe sturen. Wanneer we niet in de gelegenheid worden gesteld om een nieuw artikel na te sturen, zijn de retourkosten ook voor eigen rekening. Als je een zending om wat voor reden dan ook hebt geweigerd, worden de verzendkosten hiervan in rekening gebracht. Voor een pakket geldt een retourtarief van €10,95. Palletzendingen kunnen wij niet retour halen, u dient zelf zorg te dragen voor deze retour. Uiteraard staat het je vrij om de producten langs te brengen in Hoogeveen op ons bezoekadres.
Je kunt in dat geval het beste per telefoon of e-mail contact met ons opnemen. Afhankelijk van diverse factoren zullen we bespreken hoe we dit probleem kunnen oplossen.
Als een artikel defect is en je hebt er garantie op, dan dien je contact met ons op te nemen. Afhankelijk van het artikel, de klacht en de leverancier laten we je weten of het artikel door ons of door de leverancier onder de garantie zal worden gerepareerd / vervangen. Contact opnemen kan per e-mail en telefoon.